Utmerket 2500+ anmeldelser på google

subtel FAQ - Ofte stilte spørsmål

 

Finn svar på vanlige spørsmål om subtel.no, alt fra kompatibilitetsproblemer, nettbasert støtte og retur- og byttepolicyer. Hvis du har et problem som ikke dekkes i denne FAQ-en, kan du kontakte oss på info@subtel.no.

 

Leveranser tar vanligvis mellom 3-5 virkedager.

Du kan kontakte vår kundeservice enten via telefon (mandag-fredag, 10:00 til 21:00) eller e-post.

 

  • E-post: info@subtel.no
  • Telefon: +49 30 80 20 899 49 (support på engelsk)

 

Hvis du har et ordrenummer eller fakturanummer, vennligst oppgi dette når du kontakter oss. Hvis ikke, oppgi ditt fornavn, etternavn og postnummer.

 

Hvis pakken din ikke har ankommet innen spesifisert tid, vennligst kontakt vårt kundeserviceteam på info@subtel.no for hjelp og flere alternativer.

Hvis du har mottatt et feil produkt, vennligst kontakt vår kundeserviceavdeling på info@subtel.no og forklar problemet. Inkluder bilder av produktet du mottok for at vi skal kunne løse problemet så raskt som mulig.

Betalingsalternativer

Du kan betale for dine kjøp med:

 

  • Kredittkort (VISA, Mastercard, American Express)
  • PayPal
  • Google Pay
  • Apple Pay
  • Vipps

 

Du vil motta en elektronisk kvittering via e-post når ordren er behandlet, samt en fysisk kopi i pakken din. For subtel-kontoinnehavere kan du også laste ned alle fakturaer og kvitteringer fra kundekontoen din.

Bytte og retur

Returer kan gjøres innen en periode på opptil 30 dager etter mottak av leveransen. Etter denne perioden er det ikke lenger mulig å be om retur med refusjon. For mer informasjon om vår returpolicy, klikk på lenken "Angrerett" i navigasjonsfeltet.

For å behandle din retur så raskt som mulig, vennligst send ordren eller produktet du ønsker å returnere sammen med en kopi av fakturaen til følgende adresse:

 

subtel GmbH
Plauener Str. 163-165
Haus E
13053 Berlin
Tyskland

 

Du har rett til å returnere et kjøp innen 30 dager. Før du returnerer noen varer, vennligst send oss en e-post på info@subtel.no og beskriv situasjonen. Se vår Angrerett-side for mer informasjon.

 

For returer av defekte varer eller varer under garanti, vennligst kontakt vårt kundeserviceteam på info@subtel.no, beskriv problemet og inkluder alltid ditt ordrenummer i kommunikasjonen. Se vår Garantiside for mer informasjon.

Refusjoner

Du vil motta en refusjon så snart vi har mottatt varene dine og behandlet returen. Refusjoner gjøres til samme betalingsmetode som ble brukt ved bestilling. Tiden det tar å motta refusjonen kan variere avhengig av årsaken til refusjonsforespørselen og leveringstider.

Fordeler med kundekonto

Hvis du har brukt en feil e-post eller leveringsadresse ved bestilling, vennligst kontakt vårt kundeserviceteam direkte på info@subtel.no.

Hvis du har problemer med passordet ditt, klikk på "Glemt passord?"-knappen under passordfeltet. Du blir bedt om å skrive inn din e-postadresse og vil motta en e-post som lar deg tilbakestille passordet.

Hvis du ønsker å legge til en leveringsadresse for fremtidige bestillinger, logg inn på kundekontoen din, gå til dine personlige innstillinger og klikk på "Registrer ny adresse". Når den er registrert, kan du sette den nye adressen som standardadresse.

3-års garanti

subtel tilbyr en 3-års garanti på alle produkter. Etter at denne perioden er utløpt, er garantien ikke lenger gyldig. Se vår Garantiside for mer informasjon.